2010年5月7日 星期五

All Stop it, I would like to quiet down

都別鬧了 我想安靜下來
All Stop it, I would like to quiet down

残酷的命运没有预警说来就来
No warning that a cruel fate come and

悲动和打击 突然一一接憧而来
Take action and combat sudden sadness came irresolute

我還有多少力量來承受這一切的一切?
I have much strength to bear it all?

想哭,却又倔强的不肯让眼泪溢出
Want to cry, but stubborn and refuse to let the tears spill

原來,我還在意他人的眼光
The original, I care about other people's eyes

似乎每個人都喜歡用一种自以为是,智者的姿态漫骂高尚
It seems that everyone likes to use a kind of self-righteous, wise noble gesture abusive

真是可愛又可悲
It was so cute and pathetic

而你給我的小難過,我會加倍還給你,讓你享受大難過的滋味
And you gave me little sad, I will double back to you, let you enjoy the taste of great sadness

女人的心很脆弱,就像易碎的水晶,輕輕一碰就受傷
Women's heart is very fragile, as fragile crystal, light touch on the injured

但無可否認,女人的懷恨心也很重,最毒婦人心
Undeniably, women's grudge heavy heart, Woman's heart the most vicious

當我會開始想要對你報復,就足於證明你對我的傷害有多深,我有多恨你
When I began to want revenge on you,Is enough to show you how deep my hurt,How much I hate you

儘管到最後只剩下我一個人,我也不會後悔曾經這麼做
Although in the end I am the only one,I will not regret having to do

也罷也罷,平庸滥俗的人就算穿龙袍也充其量是乞丐穿新衣
Forget it,Popular mediocre people who abuse have, at best, even beggars wear robes to wear new clothes

何必和滑稽的人一般見識
Why and funny and the general knowledge

有損自己的身份
Detrimental to their own identity

不要問我何時變得那麼殘忍,那麼不可理喻
Do not ask me when it becomes so cruel,So unreasonable

告訴你,就是從你存心致我於死地的那一刻
Tell you is that you intentionally from the moment of my death

讓我忘了什麼叫善良
I forget what is good

只記得什麼叫恨
I only remember what is hate

而我恨的那個人就是你,賤人!
I hate that person is you,Slut!

沒有留言:

張貼留言